12 juni 2012

En till tävling jag försöker att vinna!

Jag har en ny taktik, lyssna på det här! Om man är med i flera tävlingar i veckan måste man vinna tillslut? right? Så med andra ord kommer jag från och med nu (och några veckor framåt) försöka vara med i så många tävlingar som möjligt och på så sätt vinna hela tiden :D det är i alla fall en taktik värd att testa!
Här är i alla fall en tävling jag är med i nu och även om det försämrar mina chanser att vinna tycker jag att du också ska vara med, så vad väntar du på? Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att kunna delta!
Priset för denna tävling är boken Härligt oärlig. Har hört att den ska vara bra men det är bättre om du bildar din egen uppfattning :)

Tipsa mig gärna om tävlingar som dyker upp, jag deltar mer än gärna (om du inte fattade det från det jag skrev ovan) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar