19 maj 2012

Kristen Stewart möter Josh Hutcherson

Vem skulle kunna tro att Josh Hutcherson (Peeta Mellark i the Hunger Games) och Kristen Stewart (Isabella Swan i the Twilight saga) skulle spela i en film tillsammans? Inget jag skulle trott i alla fall. Särskilt inte efter alla jämförelser mellan just THG ochTwilight.

Filmen är i alla fall Zathura - Ett rymdäventyr. Jag upptäckte min "upptäckt" när jag slog på tv:n tidigare idag och satt bara och gapa :O Hann bara se slutet och såg direkt att de var Josh och Kristen. Av det lilla jag såg uppfattade jag att det var en barnfilm men kul att se dem i alla fall :)

Låt mig presentera Walter och Lisa
Dock kan jag inte för mitt liv förstå hur Josh kan vara så liten, kanske en retard fråga men någon som har ett svar? :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Helt galet ju, står på imdb att han är född 1992 och hon 1990 så borde verkligen inte vara så skillnad... 2 år är inte mycket, men här ser det ut som typ minst 5 års skillnad :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet det är helt sjukt :O han kan ju inte ha åldrats baklänges och han kunde ju inte spelat in filmen som liten då hon i så fall också borde vara liten :O

      Radera